Huh? Jullie stepjes gaan (maar) 25km/u…

Klopt. De software van onze Europese (!) Segway stepjes is zo ingesteld dat ze maximaal 25 km/u rijden. Want, dat is de maximum snelheid die in veel Europese landen geldt. Indien gewenst passen we het in de winkel voor je aan (naar 30 km/u). Niet ons advies, maar doen we zo! Aanbieders die stepjes verkopen die (standaard) 30 km/u rijden, leveren veelal dus géén Europese stepjes maar Amerikaanse of Aziatische modellen. Hierop zit dan dus ook geen (Nederlandse/Segway) garantie. Snap je!? 

Step stuk. En nu? Onze reparatieservice!

Omdat je bij ons een e-kickscooter van/bij een echte Segway dealer koopt (check maar hier) heb je recht op garantie maar ook op een Nederlandse reparatieservice. Dus geen gedoe: want de reparatieservice houdt in, dat je stepje wordt opgehaald, gerepareerd en teruggebracht, mocht er tijdens de garantieperiode van 2 jaar, iets mis mee zijn! EasyPeasy: regelen we voor je!

Uit voorraad leverbaar: je bestelling morgen in huis?

Soms wel, soms niet: we gaan je e-step (*) nml middels een bezorgafspraak leveren. De doos is te groot, te zwaar en het product te duur om bij de buren of achter een schutting te droppen. En de bezorgers staan niet graag voor een dichte deur! Dus na je bestelling word je zsm gebeld door de bezorgdienst. Reken op 1 tot 3 werkdagen. (*) Kidscooters en andere artikelen die met PostNL verzonden kunnen worden (helmen, accessoires, etc) gaan wel meteen op de bus: je ontvangt een T&T-code.

Kan je bij Power Electrics veilig bestellen?

Goeie vraag, simpel antwoord: ja, natuurlijk! Je betaling op onze website wordt geregeld door Mollie. Grote, fijne club die ook de betalingen van andere webshops verzorgd. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Mocht je nog vragen hebben over Mollie, kijk dan op www.mollie.nl

Hoe kan je bij Power Electrics betalen?

We hebben meerder betaalopties in de webshop; je kan natuurlijk met IDEAL en Creditcard betalen. Maar ook met Klarna Achteraf betalen, PayPal en Bancontact. In de Power Electric winkel in Amsterdam kan je met PIN of Creditcard (of via bank overmaken) betalen: no cash in de shop (wel steppies!).

Wat als je geen bevestiging/email hebt ontvangen?

Ohjee! Wanneer je niet binnen een paar minuten na je bestelling een email van ons hebt gekregen, dan zou het kunnen dat je mailprovider de automatische verstuurde email als spam kenmerkt: check even je spamfolder. Wat ook kan, is dat je bij de bestelgegevens een typefout in je emailadres gemaakt hebt. Mail, app of bel dan even: herstellen we dat meteen voor je.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Jep, alle prijzen vermeld bij de producten in onze webshop zijn inclusief BTW en inclusief (bij een bestelling vanaf 20 Euro) gratis bezorging!

Heb je een klachten of ben je niet tevreden?

Als je een klacht hebt over onze producten of onze service, neem dan ajb contact met ons op via het contactformulier. Je krijgt van ons altijd binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, reactie. En ben je dan niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.