Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor veel producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De standaard fabrieksgarantietermijn bedraagt 2 jaar na leverdatum. De garantietermijnen op onze productpagina’s verwijzen naar de fabrieksgarantie.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Getsie! Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan ZSM contact met ons op, liefst via mail (kijk hier even). Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen! Maak ajb alvast foto’s: die hebben we altijd nodig en maakt het makkelijk in de afhandeling. En, schrik niet: het komt altijd (weer…) goed!

Klachten, niet tevreden?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, neem dan contact met ons op via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).