Bestellen

Als je bij ons een bestelling wilt doen, begin je met het toevoegen van het gewenste artikel aan je winkelmandje: heel simpel, door op de specifieke productpagina de knop “In winkelmand” aan te klikken.

Zodra dat gedaan is, kan je het winkelmandje bekijken door op de knop “Winkelmand bekijken” te drukken. Wanneer de inhoud van het winkelmandje klopt en voldoet aan je wensen, druk je op de knop “Doorgaan naar afrekenen”. Overigens: bij onze webshop is het minimum bedrag voor je bestelling € 20!

Hierna voer je alle bestelgegevens in, controleert je nog even alle artikelen/aantallen en kies je een betaalwijze. Als het allemaal in orde is, klik je “bestelling plaatsen” en regel je de betaling. Klaar!

Betalen

In de webshop kan je betalen met iDeal, creditcard (*), “Klarna betaal later, achteraf betalen” (**), Bancontact en PayPal. Of door middel van een bankoverboeking: app/mail ons dan vooraf! Het is niet mogelijk om voor een artikel of bestelling een aanbetaling te doen. Het is helaas ook niet mogelijk om via de website de inhoud van je bestelling achteraf te wijzigen: ook dan, bel of mail ons eerst.

(*) Wij accepteren Visa, Mastercard en American Express

(**) Klarna betaal later, achteraf betalen is een gratis service. Om te kunnen betalen ontvang je ná de levering van Klarna een factuur; dit kan soms een paar dagen duren. En als je de betaling gaat voldoen, betaal je de factuur aan Klarna (en niet aan ons What is Hip!).

Uiteraard kan je de bestelling altijd nog gewoon tot 60 dagen na levering, aan ons retourneren. Of binnen deze periode ons aangeven dat je van je aankoop af wilt. Na deze melding, heb je 14 dagen om de bestelling te retourneren. Zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na herroeping, storten wij het geld op je rekening terug.

Meer info wanneer je aankoop met Klarna niet wordt goedgekeurd, lees je hier (wij hebben hier géén invloed op). Bel of mail ons voor andere opties en alternatieven als de Klarna betaling niet wordt goedgekeurd.