Reparatieservice 

Om jouw reparatieverzoek te kunnen verwerken, graag dit formulier met alle benodigde gegevens invullen. 

Het transport van je step naar het Nederlandse Segway reparatiecentrum in Den Bosch, wordt verzorgd door DHL. Je ontvangt vanzelf meer informatie over het reparatieproces na je aanmelding.

Indien het euvel en/of product buiten de garantie valt, ontvang je na visuele inspectie in het reparatiecentrum een prijsopgave. Je kan dan altijd nog beslissen om het artikel ongerepareerd retour te ontvangen. In dat geval wordt wel € 75,- in rekening gebracht voor de onderzoeks- en verzendkosten.

    Naam (verplicht):
    Adres (verplicht):
    Postcode (verplicht):
    Woonplaats (verplicht):
    Mobiel telefoonnummer:
    Telefoonnummer:

    E-mailadres (verplicht):

    Productinformatie

    Model (verplicht):
    Kleur (verplicht):
    Serienummer (verplicht):
    Aankoopdatum (verplicht):

    Bon/ticketnummer (verplicht):

    Probleemomschrijving (verplicht):